Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

2013 + 1..........


Πάει και το 2013 μια χρονιά ιδιαίτερη που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να αποφύγω να σας ευχηθώ για το 2014 γιατί το 2013 έμαθα πολύ καλά πως οι ευχές δεν πιάνουν!!
Για να είμαι απόλυτα σωστός το σίγουρο είναι πως δεν πιάνουν οι δικές μου ευχές!! Δεν ξέρω εάν οι δικές σας πιάνουν και ποιος καθορίζει την μοίρα μας όμως "σοφότερος" βγαίνω από την χρονιά που σε μερικές ώρες θα μας αφήσει για να πάρει την θέση της στην Ιστορία.

Τελικά καλύτερα να ονειρεύεσαι λιγότερο και να ζεις χωρίς "εξαρτήσεις" αρκεί βέβαια να ζεις επειδή το θέλεις και όχι από συνήθεια. Βλέπω γύρω μου πολλούς "πεθαμένους" που απλώς επιβιώνουν και λέω Θεέ μου ευτυχώς που ακόμα παλεύω που αγωνίζομαι που χάνω. Αλήθεια λίγες ώρες πριν φύγει το 2013 δεν ξέρω εάν θέλω να φύγει ή να παραμείνει λίγο ακόμα.

Ξέρω μόνο πως "πόνταρα" πολύ στο 13 και για τους γνωρίζοντες την ρουλέτα δυστυχώς το 13 έχει χρώμα μαύρο. Εύχομαι σε όλες και όλους εσάς που το 2013 ήταν σκληρό μαζί σας να σας φέρει το 2014 όση ευτυχία στερηθήκατε και θέλω η ευχή μου αυτή να γίνει εντολή σε Αυτόν που ορίζει τις τύχες αυτού του άδικου κόσμου. Και μην ξεχνάτε πως χαμένος αγώνας είναι μόνο αυτός που δεν δόθηκε ποτέ.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: