Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Μετά τα Πάθη έρχεται η Ανάσταση για να δούμε

Μου είναι παντελώς αδύνατο να επικοινωνώ μαζί σας πλέον. Θα ήθελα με έναν "μαγικό" τρόπο να λύσω όλα όσα μας στερούν, έστω και  την εβδομαδιαία επικοινωνία μας. Βλέπω ότι ακόμα και το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ που έχει φανατικό κοινό  "γονατίζει" μπροστά στην δική μου αδυναμία.
Ήδη την στήλη μου ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ της έδωσα ταμπέλα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μην υπάρχει σύγχυση. Το χωρίς λογοκρισία ως αυτοτελές blog βοηθάει το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ να περπατήσει και το 2013.  Γίνεται στην ουσία μια υποσελίδα του.Υπάρχουν δραστηριότητες εν εξελίξει, υπάρχουν όμως και τεράστια προβλήματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς η σχέση μας παρέμεινε ερασιτεχνική και ανόθευτη. Από την μια πλευρά ευλογία από την άλλη έχει ως αποτέλεσμα τα μικρά ή μεγάλα κενά στην δική μας επικοινωνία. Αυτή την φορά τα πράγματα είναι πιο σοβαρά, όμως μέσα από εδώ θα μου ευχηθείτε και για τα γενέθλιά μου τον Μάϊο. Μέχρι τότε διεκδικήστε με πάθος όσα σας κλέβουν καθηνερινά. Ακόμα και εάν ηττηθούμε πρέπει να "πέσουμε" μαχόμενοι ως Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: