Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΑ BLOGS ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΙΣ "ΕΙΔΗΣΕΙΣ" ΤΟΥΣ

Του Σταύρου Μαρίνη
Παρακολουθώ όλο αυτό το διάστημα τον πόλεμο που δέχεται το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ από δήθεν φίλους και φυσικά τους εχθρούς που είχαμε πάντα. Νιώθω όπως ένας πατέρας που βλέπει το παιδί του να πετροβολείται επειδή κάποιοι άθλιοι θεωρούν ότι η δημιουργία του ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ σημαίνει και την αποδοχή εκ μέρους μου λαθών του blog που δημιούργησα με μοναδικό γνώμονα μου να γραφτούν αλήθειες που δεν μπορούσα να προβάλω όντας "επαγγελματίας" δημοσιογράφος στα μέσα όπου εργαζόμουν. Τα εισαγωγικά έχουν να κάνουν με την πάγια άποψή μου ότι θα παραμείνω ερασιτέχνης και οπαδός που θέλει την δημοσιογραφία λειτούργημα και όχι επάγγελμα. Από την μέρα λοιπόν που μπήκα πιο μέσα και με ένα κλικ παραπάνω με διαβάζετε είδα πρώην φίλους να λένε για υποχώρηση μου και για παραδοχή των λαθών που είχα κάνει με την δημιουργία του συγκεκριμένου blog.


Όπως έχω ξαναγράψει δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχθώ τα λάθη μου και κυρίως δεν χρωστάω σε κανέναν ΤΙΠΟΤΑ αφού μόνος μου έστησα και λειτούργησα το blog για το οποίο είμαι μόνο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ παρόλλο που μου στοίχησε πάρα πολύ στην επαγγελματική μου πορεία. Ξαφνικά είδα ότι μπορούσα να γράφω μόνο όσα συνέφεραν τον εκάστοτε εργοδότη μου πράγμα βέβαια που ΠΟΤΕ δεν έκανα με αποτέλεσμα να αλλάζω θέσεις και δουλειές σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αβίαστα κάποιοι διαδίδουν ότι πίσω από το blog βρίσκεται ο ένας ή ο άλλος για να καλύψουν τις δικές τους εξαρτήσεις. Τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα κάνω κριτική χωρίς εμμονές και στο πρώην αφεντικό μου τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και φυσικά δεν συμπάθησα ξαφνικά όλους τους εχθρούς του. Άλλωστε η δική του συμμετοχή στην απομάκρυνσή μου από το γραφείο του ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ τουλάχιστον την δεύτερη φορά και μιλάω για το 2008 (γιατί πολλές φορές οι δρόμοι μας είχαν χωρίσει για σύντομο διάστημα) και επομένως όταν κάνει κάτι καλό είμαι ο ΠΡΩΤΟΣ που το χειροκροτώ και το επιδοκιμάζω. Όταν τα κάνει όμως λάθος τα πράγματα δεν έχω παρά να επισημάνω δημόσια το λάθος για να διορθωθεί προς όφελος της κοινωνίας. Έτσι πιστεύω και φυσικά δεν τον συγκρίνω με γελοτοποιούς και αστείους τύπους που τα βγάζουν ΟΛΑ στην φόρα για μερικά ΕΥΡΩ. Ούτε εκβιαστής είναι και φυσικά ούτε μια στο εκατομμύριο δεν έχουν κάνει ΟΛΟΙ οι άλλοι δημοσιογράφοι της τηλεόρασης μαζί της αποκαλύψεις του Μάκη. Από εκεί και πέρα βέβαια δεν είμαι και κανένας τυφλός να μην βλέπω ότι δεν μπορεί να τα βάλει με το τωρινό ιδιοκτήτη του alter Κουρή γιατί πολύ απλά δεν έχει που να πάει. Σε μερικά χρόνια ίσως με την διαδικτυακή τηλεόραση που ετοιμάζει να μην έχει ανάγκη κανέναν ιδιοκτήτη καναλιού αλλά τώρα τον έχει. Άλλωστε και η εφημερίδα δεν πάει καλά με ευθύνη των νεόκοπων συνεργατών του αλλά και της εμμονής του να μην βλέπει ότι όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τον αγαπάνε του κάνουν κριτική. Ξαφνικά λοιπόν του την πέφτει όλος ο κόσμος και ο Μάκης αντιδρά σπασμωδικά βάζοντας εναντίον δικαίων και αδίκων. Εμάς δεν μας αφορά ο Μάκης , ο Λάκης ή ο Ψινάκης μας αφορά να βγάζουμε προς τα έξω ειδήσεις που τα ΜΜΕ  της διαπλοκής θάβουν. Τώρα βέβαια για να έχουμε και κάποιες επισκέψεις θα βάλουμε και το ξέκωλο αφού αυτός ο μαλάκας ο Έλληνας παίρνει μάτι ακόμα και εάν γαμάει την Megan Fox δεν ικανοποιείται με ΤΙΠΟΤΑ και τρέχει όπως ο Βέγγος στις ταινίες δυο δουλειές και τρεις για να πάρει γρήγορο αυτοκίνητο να έχει γρήγορη σύνδεση στο internet και να έχει και κινητό που να έχει από όλα χωρίς ποτέ να τα χρησιμοποιεί. Καθισμένος λοιπόν στο καναπέ του ή στο κρεβάτι του ας διαβάσει και κανένα κείμενο μπας και προβληματιστεί και κόψει και λίγο την μαλακία γιατί τυφλώνει. Και μετά μας φταίνει ΠΑΝΤΑ οι άλλοι και για το ΔΝΤ και για την κατάντια της Χώρας αλλά που να την δούμε με τόση μαλ@κι@ που ρίχνουμε. Ήθελα να πω με λίγα λόγια ότι ΕΓΩ δεν εξυπηρετώ ούτε τα δικά μου συμφέροντα ΟΥΤΕ φυσικά κανενός άλλου. Συμπαθώ άτομα , δένομαι με ανθρώπους και ΠΑΝΩ από όλα εκτιμώ την ειλικρίνεια. Άμα χαλιέσαι βρε μαλάκα μην μπαίνεις να με διαβάζεις πήγαινε κατευθείαν εκεί που γουστάρεις και μη μου κάνεις κήρυγμα για το ΚΑΛΟ μου. Δεν το θέλω βρε το καλό μου καλύτερα να πεθάνω από πείνα ή να σαπίσω στην φυλακή αλλά εγώ θα γράφω την ΑΠΟΨΗ μου και αφήνω και σε σένα το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να με σχολιάσεις όπως ΑΚΡΙΒΩΣ γουστάρεις. Όχι να λες από πίσω διάφορα γράψτα στο blog να τα δούν και οι άλλοι αλλά που τέτοια χαρά. Φοβάσαι μην με διαφημίσεις εσύ που λες ότι κανένας δεν διαβάζει πλέον το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ . Μπα και αυτοί οι 1000 την ημέρα τι είναι φαντάσματα οι νομίζεις ότι όλοι κάνουμε τις μαϊμουδιές που κάνεις εσύ για να φανεί ότι έχεις 15000 επισκέπτες την ημέρα; Μπα "φίλε" άστο καλύτερα δεν θέλεις το καλό μου θέλεις απλά να μην υπάρχουν blogs όπως αυτό, και δυστυχώς κάθε μέρα πετιέται και ένα νέο

Δεν υπάρχουν σχόλια: